သာသနာျပဳေျခလွမ္းသစ္ေတြ ထပ္မံ လွမ္းခဲ့မိသည္။ အညာေျမသို႔
ဦးစြာေရာက္ရွိခဲ့ျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။ သာမန္ ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ေတာ့
သာမန္အလုပ္ဟုပင္ ျမင္မိတက္ၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဒီလုပ္ငန္းသည္ အင္မတန္ မြန္ျမတ္၍
စဥ္ဆက္မျပတ္ ႀကိဳးစားေနမိပါသည္။
ခရီးစတင္ထြက္ခြါသည့္ေန႔က ၃ ရက္ေန႔ည၊ ၅ လပိုင္း၊ ၂၀၁၁ မွာပါ။
သြားေရာက္ရမည့္ေနရာက ငါန္းဇြန္းၿမိဳ႕၊ ယခင္ စစ္ကိုင္းတုိင္းအတြင္းကေန ယခု
မႏၱေလးတိုင္းတြင္ ျဖစ္သည္။ အိမ္ေျခအားျဖင့္ ၁၅၀၀၀ ေက်ာ္ တည္ရွိၿပီး အမ်ားစု
ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ မိမိရပ္ရြာကို ေက်းဇူးဆပ္လိုစိတ္၊ ရဟန္းတစ္ပါး
အေနႏွင့္ စြမ္းႏိုင္သည့္ဘက္က တာ၀န္ယူလိုစိတ္ရွိတဲ့ ေနာင္ေတာ္ တစ္ပါးက
အကူအညီေတာင္းခဲ့တာေၾကာင့္ တနဂၤေႏြေန႔တုိင္း ယဥ္ေက်းမႈ သင္ၾကားတဲ့
ေက်ာင္းေလးျဖစ္ေအာင္ ထူေထာင္ဖို႔ပါ။ သာမန္ၾကည့္ရင္ေတာ့ ေအာက္ျပည္မွာ
သာသနာထြန္းကားၿပီး အထက္မွ သာသနာမရွိလို႔ ဒီလို သင္တန္းေတြ ဖြင့္ရတာလားလို႔
ေမးစရာ ရွိလာမယ္၊ ထင္လည္း ထင္ႏိုင္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ အထက္ ဗမာျပည္က
ဗုဒၶဘာသာေတြက ေအာက္ျမန္မာျပည္ထက္ ပို၍ သာလြန္သည္ဟု ဆုိခ်င္သည္။ အေျခခံ
က်င့္၀တ္ေတြ၊ ယဥ္ေက်းမႈ စည္းကမ္းေတြ၊ အထူးသျဖင့္ ဘာသာေရး ယဥ္ေက်းမႈ
စည္းကမ္းေတြ သာလြန္သည္ဟု ေျပာခ်င္ပါသည္။ ဘာေတြလဲဆိုရင္ သမဏာနဥၥ ဒႆန
မဂၤလာကို ျဖည့္က်င့္သည့္ေနရာမွာ သာလြန္သည္ဂါရ၀တရား နိ၀ါတ တရားမ်ားလည္း
အပါအ၀င္ျဖစ္သည္။ ရဟန္းေတာ္ သာမေဏေတြကို လူပုဂၢိဳလ္ေတြက လမ္းမွာပင္
ျဖစ္လင့္ကစား ျပားျပား၀ပ္ ရိုေသတတ္တဲ့အေလ့၊ စိတ္ထဲမွာ
ၾကည္ညိဳေလးစားတာေတြကုိ ကာယကံ ေျမာက္ေအာင္ ျပဳလုပ္ျပတဲ့အေလ့က အေတာ္ေလး
သာလြန္သည္။ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေတြရဲ့ ရပ္ရြာအေပၚ ၾသဇာ လႊမ္းမိုးမႈကလည္း
သာလြန္ပါေသးသည္၊ ကုသုိလ္ေရးကိစၥ၊ အမ်ိဳးသားေရးကိစၥတို႔အတြက္ ရဟန္းေတာ္မ်ား
ႏႈိးေဆာ္လုိက္လွ်င္ ခ်က္ျခင္းပင္ လိုက္နာတက္သည့္အေလ့ကို ျမင္ေစခ်င္ပါသည္။
ထုိအေလ့မ်ိဳး ေအာက္အေၾကတြင္ ျမင္ဖုိ႔ရန္ ရွားပါးလာၿပီ ျဖစ္သည္။
လူတုိင္းတြင္ ကိုယ္ ကိုးကြယ္သည့္ဘာသာ၊ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္၊
ထုိဘာသာႏွင့္ပတ္သက္ေသာ ယဥ္ေက်းမႈဆိုင္ရာ အမူစရိုက္ေတြ ကုိယ္စီ ရွိၾကသည္မွာ
မလြဲပါ။ သုိ႔ေသာ္ မေနာကံအားျဖင့္သာ ရွိၾကၿပီး ကာယကံ ၀စီကံအားျဖင့္
ထုတ္ေဖၚတက္မႈ၊ လက္ေတြ႔ လိုက္နာက်င့္သံုးမႈအပိုင္းသည္ ေအာက္အေၾကထက္ အထက္
အညာသည္ သာလြန္သည္ဟု ေအာက္သားပီပီ ခ်ီးမႊမ္းလိုသည္။ ထုိအထဲတြင္ ယခု
သင္တန္းအတြက္ သြားေရာက္ အကူအညီေပးရမည့္ ငါဇြန္းၿမိဳ႕ အပါအ၀င္ျဖစ္သည္။
ထုိၿမိဳ႕တြင္ ၆ ရက္ၾကာ ေနထုိင္ၿပီး ၄ ရက္တုိင္တိုင္ ဆရာ/မ တို႔ကို
ယဥ္ေက်းမႈဆိုင္ရာ သခၤန္းစာအတြက္ မြန္းမံ ပို႔ခ်ေပးခဲ့သည္။ သာမန္
စာသင္နည္းစံနစ္မဟုတ္ဘဲ ယဥ္ေက်းမႈ သခၤန္းစာတို႔ကို
ႏိုင္ငံျခားသင္နည္းစံနစ္အတိုင္း ပို႔ခ်ဖို႔ရန္ ႀကိဳးစားေပးခဲ့သည္။
သံဃာေတာ္မ်ားရဲ့ ဦးေဆာင္မႈ၊ ရပ္ရြာလူထု၏ ရွိသင့္တာထက္ ပိုတဲ့ ဘာသာေရး ၊
လူမ်ိဳးေရးစိတ္ဓာတ္တို႔ေၾကာင့္ ထင္ထားသည္ထက္ ပုိ၍ ထိေရာက္ခဲ့သည္။
ၿမိဳေပၚရွိ ဆရာ/ မ ၀န္ထမ္းအားလံုးနီးပါး လာေရာက္ ေလ့လာၾကသည္။
၀ုိင္း၀န္း၍ ပံ့ပိုးေပးၾကသည္။ ပညာေရးေရးမွဴး ကိုယ္တိုင္လည္း ဂုဏ္ယူ
၀မ္းေျမာက္ေနသည္။ အထူးအားျဖင့္ ငါန္းဇြန္ ၿမိဳ႕ေပၚတြင္ မူစလင္
ဘာသာျခားမ်ား၏ အႏၱရာယ္ကုိ ေတြးဆ ေမွ်ာ္ျမင္သူ မ်ားၾကသည္။
လာေရာက္၍ တက္ေရာက္ၾကေသာ ဆရာ/မေတြ ထဲတြင္ ပံုျပင္အေျပာေကာင္းသူမ်ား
ပါ၀င္သည္။ စကားအေျပာေကာငး္သူမ်ားလည္း ရွိၾကသည္။ အသံ ၾသဇာ ျပည့္၀ၾကေသာ
သူမ်ားလည္း ပါ၀င္ၾကသည္။ အမ်ိဳး ဘာသာ သာသနာအတြက္ ေရွ႕တန္းက မားမားမတ္မတ္
ရပ္ၿပီး ရင္ဆိုင္ရဲတဲ့ သတၱိ အျပည့္ရွိၾကသည္။ ထုိသူတို႔၏ တံု႕ျပန္မႈကို
ၾကည့္၍ သိရွိခဲ့ရသည္။
ၿမိဳ႕ေပၚတြင္ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းေပါင္း ၁၉ ေက်ာင္းရွိသည္။ တက္ေရာက္သူ
ဆရာ/မ မ်ား၏ တင္ျပခ်က္မ်ားအရ အျခားေသာ သာသနာေရးကိစၥမ်ား ေဆာင္ရြက္သည္မွ
အပယခုလို ယဥ္ေက်းမႈ သင္တန္းမ်ိဳး ပို႔ခ်ေပးမႈ မရွိဟု သိရွိရသည္။
သု႔ိအတြက္ေၾကာင္းလည္း ရပ္ရြာထဲမွ မိသားစု တစ္စုက တူရာ သူငယ္ခ်င္း
အေပါင္းအသင္းေတြ စုၿပီး ေႏြ ယဥ္ေက်းမႈ သင္တန္းကေလး ဖြင့္လွစ္သည္မွာ ၃
ႏွစ္တုိင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ သာသနာ့တာ၀န္ အမ်ိဳးသားေရး တာ၀န္ကုိ
ခြဲေ၀ယူျခင္းျဖစ္သည္။ ငါန္းဇြန္ ၿမိဳ႕သူ ၿမိဳ႕သားမ်ားသည္ ရိုးသား ျဖဴစင္ေသာ
စိတ္ဓါတ္ပိုင္ရွင္မ်ား ျဖစ္ၾကၿပီး စီးပြြါးေရးအားျဖင့္ လယ္လုပ္ငန္း၊
ယာလုပ္ငန္းႏွင့္ ႏုိ႔ထြက္ပစၥည္း ထုတ္လုပ္ျခင္းလုပ္ငန္းကိုသာ
လုပ္ကုိင္ၾကသည္။ က်န္အေရအတြက္မ်ားမွာ ၀န္ထမ္းအမ်ားစု ျဖစ္ၾကသည္။
ယခု သင္တန္းကုိ တက္ေရာက္ၾကသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္သည္လည္း အင္မတန္
ႀကီးမားလွသည္။ တာ၀န္အရ မဟုတ္ၾကဘဲ စိတ္ပါ ၀င္စားစြာ မပ်က္မကြက္
တက္ေရာက္ျခင္းသည္ အမ်ိဳးသားေရးစိတ္ဓာတ္ကုိ ေဖၚျပေနသလုိ ျဖစ္ပါသည္။
သုိ႔ေသာ္လည္း ျမန္မာလူမ်ိဳးပီပီ သည္းခံတက္ျခင္း၊ ေရာင့္ရဲ လြယ္ျခင္း
တုိ႔သည္ ရန္သူႏွင့္ ယွဥ္လာလွ်င္ အရံႈးျပဖုိ႔ရန္ အခ်က္ေပးေနသလို ျဖစ္တက္သည္။
ပိုဆိုးသည္က စည္းလံုးမႈ အားနည္းျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။
ကုိက္တက္သည့္ေျမြကို မႏွိမ္ႏွင္းလွ်င္၊ ေလာင္တက္သည့္ မီးကုိ
ေမႊးထားမိလွ်င္ ေသတက္သည့္ အဆိပ္ပင္ကုိ ေရေလာင္းမိလွ်င္ မိမိႏွင့္
သူတစ္ပါးအတြက္ ပ်က္စီးဖြယ္ရာမ်ားသာ ျဖစ္ပါသည္။ ယခုလည္း ငါန္းဇြန္ၿမိဳ႕တြင္
ၾကားသိရသေလာက္က မႏၱေလးၿမိဳ႕တြင္ သံဃာထု၏ ကန္႔ကြက္မႈေၾကာင့္ မူစလင္
ကုလားမ်ားသည္ ႏြားသတ္ခ်ိန္ေရာက္လွ်င္ ငါန္းဇြန္ၿမိဳ႕သုိ႔ လာေရာက္
သတ္ျဖတ္ၾကသည္ဟု သိရသည္။ ထုိသုိ႔ေသာ လုပ္ရပ္မ်ားသည္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ားအတြက္
ရွက္ဖြယ္အတိ ျဖစ္သည္။ မိမိဘက္က ၿငိမ္ေနလွ်င္ သူ႔ဘက္က ေရာင့္တက္ လာလိမ့္မည္။
အာဏာပုိင္အဖြဲ႕အစည္းျဖင့္ လုပ္၍ မရသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို တစ္ခါ တစ္ရံတြင္
ပတ္၀န္းက်င္ အားျဖင့္ တြန္းလွန္ရသည္မ်ားလည္း ရွိသည္။ ထုိအခ်ိန္မ်ားတြင္
စည္းလံုးဖို႔ လုိအပ္သည္။ အက်င့္ဆုိးမ်ား မိမိပတ္၀န္းက်င္တြင္
ျဖစ္ေပၚမလာေအာင္ သညး္ခံမႈ ေတြ ေျဖာက္ဖ်က္ပစ္ရမည္။ ေဒါသေတြ ပြါးရမည္ဟု
မတိုက္တြန္းလိုပါ။
ေငြသည္ ေလာကုတၱရာေရးရာတြင္ အသံုးမတည့္ေပမယ့္ သံသရာမွာ လည္ရဦးမည့္
ပုထုဇဥ္ေတြအတြက္ေတာ့့ ဘုရားတစ္ဆူလိုပါ ဆုိတာ သိေစခ်င္သည္။ ယခုလို
အကုသုိလ္လုပ္ငန္းေတြ ကိုယ့္ႏိုင္ငံမွာ လုပ္ခြင့္ေတြ ရေနျခင္းသည္
ေငြႏွင့္ပင္ျဖစ္သည္။ ယခုလို အကုသိုလ္ လုပ္ငန္းေတြ ကုိယ့္အရပ္ေဒသမွာ
အေျခခ်ခြင့္ ရေနျခင္းသည္လည္း ေငြေၾကာင့္သာျဖစ္သည္။ ကုိယ့္လူမ်ိဳးေတြ
ကုိယ့္ဘာသာေတြ ေနရာ အႏွံ႕မွာ အႏွိမ္ခံေနရျခင္းသည္ ေငြမရွိ၍ မခ်မ္းသာ၍
ျဖစ္သည္။ သူတို႔ ဘာသာ၀င္ေတြသည္ ဘာသာေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္္ေဆာင္ရန္၊
အမ်ိဳးသားေရးလုပ္ငန္းေတြ ကူညီႏုိင္ရန္အတြက္ အၿမဲတမ္း ၀င္ေငြမွေန ၁၀ ရာႏႈန္း
ေပး၀င္ရသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ႏွစ္ အနည္းငယ္အတြင္းမွာပင္ ကိုယ္ပုိင္ႏိုင္ငံ
ကိုယ္ပုိင္ေျမမရွိၾကဘဲ အိမ္ယာေတြကို ေနရာေကာင္းတြင္ ပိုင္ဆုိင္ေနၾကသည္။
စီပြါးေရးလုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြလည္း ရရွိေနၾကသည္။ ဘာသာေ၇းအေဆာက္အဦမ်ားလည္း
တိုးခ်ဲ႕ တိုးခ်ဲ၍သာ ေနၾကသည္။ လူမ်ိဳးေရး က်ဴးေက်ာ္မႈေတြကလည္း
မ်က္ေစ့ေရွ႕တြင္ပင္ ျမင္ေတြႏိုင္သည္။ အိႏၵိယက ပါကစၥတနႏွင့္ ဘဂၤလားေဒရွ္
ႏွစ္ႏိုင္ငံ ခြဲေပးလိုက္ရပံုကုိ ေလ့လာၾကည့္လွ်င္ သူတို႔၏ ထုိးစစ္
တုိက္စစ္ေတြကို သိသာနိဳင္ပါသည္။ ဒါေတြ ျဖစ္ရျခင္းဟာ အိမ္ရွင္ျဖစ္သူေတြရဲ့
ေမတၱာ ကရုဏာေတြ ၊ ေရာင့္ရဲလြယ္တက္မႈေတြ၊ စည္းလံုးမႈ အားနည္းျခင္းေတြကုိ
သူတို႔က အသံုးခ်ၿပီး အႏုိင္ယူျခင္းျဖစ္သည္။
ကိုယ့္လူမ်ိဳးဘက္က ၿပိဳင္ဘက္လို႔ သေဘာမထားခ်င္ေနပါ၊ ကာကြယ္မႈေတြေတာ့
ရွိသင့္သည္။ အႏုိင္မရခ်င္ေနပါေစ၊ အရႈံးေတာ့ မေပၚသင့္ပါ၊ ယခုေတာ့ -----
ရွိပါေစေတာ့ေလ၊ အတိတ္ေတြဆိုတာ ျပန္ တြန္းဖယ္ပစ္လို႔မရေတာ့ဘူး။
လက္ရွိႀကံဳေတြရသည့္ ရင္ဆိုင္ေနရသည့္ ပစၥဳပၸါန္နဲ႔ ႀကံဳေတြ႔ရမည့္
အနာဂတ္ကာလာမွာ သင့္အေနျဖင့္ ဘယ္လုိ အခန္းက႑က ပါ၀င္ လႈပ္ရွားမလဲ ဆုိတာသာ
စဥ္းစားဖို႔ ျဖစ္ပါသည္။
ငါန္းဇြန္ၿမိဳ႕ကုိ ေရာက္စတံုးကေတာ့စာသင္ေပးဖို႔ပဲ
ရည္ရြယ္ခဲ့ပါသည္။ စာသင္ဖို႔ပဲ စဥ္းစားေနမိသည္။ တစ္ေန႔
စတင္သင္ၾကားၿပီးသည့္ေနာက္ပိုင္းႏွင့္ ငါန္းဇြန္ၿမိဳ႕ရဲ့ အေျခအေနေတြကို
သိၿပီးသည့္ ေနာက္ပုိင္းတြင္ေတာ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ ျပင္လိုက္သည္။
ငါန္းဇြန္ၿမိဳ႕၏ အဓိက လိုအပ္ေနတာေတြကို သိရွိလိုက္သည္။ ဘာေတြ
လိုအပ္သလဲဆုိရင္ စညး္ရံုးမႈ၊ ဦးေဆာင္မႈ၊ အမ်ိဳးသားေရးစိတ္ဓာတ္၊ စသည္တို႔
လိုအပ္ေနသည္ကုိ သိရွိခဲ့သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ မိမိ စာသင္ေပးသည့္ က်န္ ၃
ရက္အတြင္းမွာ သူတို႔ကုိ အလိမ္မာသံုး၍ စကားလံုးမ်ားကို ႏူးညံ့ေအာင္
ေျပာခဲ့မိသလို တစ္ခါ တရံမွာ မိမိကုိ အထင္လြဲေစမယ့္ စကားမ်ား ျဖစ္လင့္ကစား
စကားလံုး အၾကမ္းမ်ား သံုး၍ ႏႈန္းခဲ့မိသည္။ ဥပမာ ခင္ဗ်ားတို႔
သတၱိမရွိၾကဘူးလား၊ ေသြး နည္းေနၾကသလား၊ စသည္ျဖင့္ မခံသာေအာင္ ေျပာခဲ့မိသည္။
The Whole Progress of Burmese nation due only to Buddhism and The
decline of Buddhism is the downfall of Burmese nation. ဆိုသည့္
စာေၾကာင္းကို အသံုးျပဳၿပီးေတာ့လည္း ႏွိမ့္ခ်ခဲ့သည္။ ပင္ကိုယ္ ဓါတ္ခံ
ရွိၾကတဲ့ ငါန္းဇြန္ ၿမိဳ႕သူ ၿမိဳ႕သားမ်ားသည္ မ်က္စိပြင့္ နားပြင့္
လြယ္ၾကသည္။ ကြယ္ေပ်ာက္ေနတဲ့ စိတ္ဓတ္ေတြ ျပန္လည္း ထြက္ေပၚလာၿပီ။
အႏွစ္ခ်ဳပ္ သင္ၾကားျခင္း ပို႔ခ်ေပးခဲ့ျခင္းမ်ားကေတာ့
ရင္ဆိုင္ေနရသည့္ ပစၥဳပၸါန္ကာလႏွင့္ အနာဂတ္ ငါးဇြန္မွာ သင့္အေနႏွင့္
ဘာလုပ္ေပးေနသလဲ။ ဒီေလာကႀကီးအတြက္ သင္ဘာလုပ္ေပးေနသလဲ၊ သင့္အတြက္
သင္လုပ္ေနျခင္းဟာလည္း အမ်ားအတြက္ ပါ၀င္ၿပီးသားဆိုတာလဲ သင္တို႔ သိၾကရဲ့လား၊
တေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ သင့္ရပ္ရြာကို ထားခဲ့ရခ်ိန္မွာေရာ ဘာေတြ က်န္ခဲ့မလဲ၊
ဘာေတြ ထားခဲ့မွာလဲ ၊ ေလာကႀကီးအတြက္၊ သင္မွီခိုခဲ့တဲ့ သင့္ဘာသာအတြက္၊
သင့္မ်ိဳးဆက္အတြက္၊ သင့္အမ်ိဳးသားေတြအတြက္ ဘာေတြ ခ်န္ခဲ့မွာလဲ၊
လက္ပိုက္ၾကည့္ေနမယ္ဆိုရင္ လူမပီသဘူး စသည္တို႔ပဲ ျဖစ္ပါသည္။
သင္ၾကားမႈအပိုင္းမွာေတာ့ သင္ရိုး စာအုပ္ေတြနဲ႔မို႔ အထူးအေထြ
မရွိလွပါဘူး။ လိုအပ္တဲ့ စိတ္ဓာတ္ျမွင့္တင္မႈပုိင္းဆုိင္ရာေတြပဲ
ေပးထားခဲ့ပါသည္။ ဘာေတြ ရလဒ္ ထြက္ေပၚခဲ့သလဲဆိုရင္ တနဂၤေႏြေက်ာင္း ႏွစ္ပတ္လည္
ဖြင့္ဖို႔အတြက္ ဆရာ/မ အင္အား အလွည့္က် ေဆာင္ရြက္ရန္အတြက္ ၆၀ ခန္႔
အတည္ျပဳခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ ရပ္ရြာတြင္ သတၱ၀ါေတြ က်မ္းမာပါေစ ခ်မ္းသာပါေစလို႔
ႏႈတ္က တတြတ္တြတ္ရြတ္ယံု၊ စိတ္က ပို႔သရံုတင္မကေတာ့ဘဲ တကယ့္ ကာယကံေျမာက္
ျပဳလုပ္ ကယ္တင္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ တစ္ေန႔ ငါးဆယ္မွ်သာ စုၿပီး လက္ေတြ
အေကာင္အထည္ေဖၚဖုိ႔အတြက္ အသင္း၀င္ အင္အား ၂၅၀ ေက်ာ္ စည္းရံုးႏိုင္ခဲ့ပါသည္။
ထုိ ကာယကံေမတၱာ အဖြဲ႕မွပင္ မိမိရပ္ရြာတြင္ ျပဳလုပ္စရာလိုအပ္ေသာ
သင္တန္းမ်ား၊ မိမိလူမ်ိဳး မိမိဘာသာအတြက္ တကယ္ ထိေရာက္မႈရွိေသာ လက္ေတြ႔
အကူအညီမ်ား ေပးႏိုင္ေရးအတြက္ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ား၊ ဆူပူမႈမွ လြဲ၍ အျခား
မိမိလူမ်ိဳး၊ မိမိဘာသာရပ္လုပ္ငန္းတိုင္းအတြက္ ျပဳလုပ္သင့္ေသာ
ႏိုင္ငံ့အေရးမ်ား အားလံုး ျပဳလုပ္ၾကမည္ ျဖစ္ပါသည္။
အထက္အညာသို႔ သြားေရာက္ခဲ့ရသည္မွာ မွန္းခ်က္ႏွင့္ ႏွမ္းထြက္
ကိုက္ရံုသာမက အားတက္ဖြယ္ရာမ်ားလည္း ရွိခဲ့သည္။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္
အလြန္သာယာသည္။ ေျခာက္ေသြ႔ေသာ ရာသီဥတု ျဖစ္လင့္ကစား ကံေကာငး္စြာျဖင့္
ေအးျမသည့္ ရာသီဥတုကုိ ေတြ႔ခဲ့ရသည္၊။ ဧရာ၀တီျမစ္၏ အလွအပကိုလည္း ကုိယ္ေတြ႔
ခံစားခြင့္ ရခဲ့သည္။ ျမစ္အလယ္သို႔ ဆင္းႏုိင္ခဲ့သည္။ ေႏြရာသီ ေရမရွိ၍
ေသာင္ထြန္းေနခုိက္မို႔ ျဖစ္ပါသည္။ မႏၱေလး ၿမိဳ႕အႏွံ႕ ဘုရားမ်ားလည္း
ဖူးေမွ်ာ္ခဲ့သည္။ သမုိင္းတြင္သည့္ ေနရာမ်ားသို႔လည္း ေရာက္ရွိခဲ့သည္။
လမ္းပမ္း အခက္အခဲမ်ားၾကားမွ သူငယ္ေတာ္ ေတာရေက်ာင္းသို႔ ေရာက္ေအာင္ သြား၍
ေလာကထြဋ္တင္ ေစတီေတာ္ျမတ္ကုိလည္း ဖူးေမွ်ာ္ခဲ့သည္။ ဆရာေတာ္ထံတြင္လဲ ၾသ၀ါဒ
ခံယူခဲ့ရသည္။
အင္မတန္ တန္ဖုိးရွိေသာ အခြင့္အေရးမ်ားလည္း ရရွိခဲ့သည္။
သင္တန္းမွတ္တမ္းမ်ားႏွင့္ အညာမွာ ရြာတဲ့မိုးေၾကာင့္ စုိစြတ္ေနေသာ
ကုန္းေျမမ်ားကိုလည္း မွတ္တမ္းတင္ႏုိင္ခဲ့သည္။ တနဂၤေႏြေက်ာင္း
သာသနာျပဳစီမံကိန္းေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္အ၀ွမ္း ယဥ္ေက်းလိမ္မာေသာ ကေလးမ်ား
ေပၚထြက္လာၿပီး အနာဂတ္ကုိ လင္းလက္ေစမယ့္ ၾကယ္ပြင့္ေလးမ်ား ေပၚထြန္းလာေစရန္
ရည္ရြယ္ခဲ့ေသာ စိတ္ကူးမ်ားကိုလည္း အေကာင္အထည္ေဖၚခြင့္ ရရွိခဲ့ပါသည္။
အားလံုးေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ အလွဴရွင္မ်ားအားလံုးလည္း ပီတီ
ျဖစ္ႏုိင္လိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္မိပါသည္။ ကုိယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖာ က်မ္းမာ
ခ်မ္းသာၾကလွ်က္ အမ်ိဳး ဘာသာ သာနာအတြက္ ထမ္းေဆာင္ႏိုင္ၾကေသာ
တာ၀န္သိပုဂၢိဳလ္မ်ား ျဖစ္ၾကပါေစဟု ဆုေတာင္းလိုက္ပါသည္။ သင္လည္း
ငါန္းဇြန္ေျမမွာ ေမြးဖြါးသူ ျဖစ္လွ်င္၊ ဇာတိေသြး ဇာတိမာန္မ်ား ျပသ
ေဖၚထုတ္ႏိုင္ပါေစ လို႔လည္း ထပ္မံဆႏၵ ျပဳလိုက္ပါသည္။
ဘိကၡဳပ႑ိ (လကၤာဒီပေက်ာင္းသား)
Tuesday, January 22, 2013
Home »
ငါန္းဇြန္ျမိဳ႕ႏွင့္ပက္သက္သမွ်
» ေအာက္အေၾကမွ အထက္ အညာသုိ႔ ခရီးတစ္ေခါက္
0 comments:
Post a Comment