Tuesday, August 20, 2013

(( မေထြးအသား ခါးလွတယ္ ))


မေထြးမပါတို႕ခ်ည္းသာ ၀တၳဳတိုမွ ႕႕႕အဆက္ 
  
 ကၽြန္ေတာ္တို႕အဖြဲ႕ေလးမွာ ယခုအခ်ိန္ထိ နာမည္မေပးရေသးေခ်။ တိုင္းရင္းသားမ်ိဳးႏြယ္စုမ်ားႏွင့္ တိုင္းရင္းသားတို႕ ကိုးကြယ္ယံုၾကည္ေသာ ဘာသာကို အခ်င္းခ်င္း ရိုင္းပင္းကူညီဖို႕ ၊ ျမန္မာတိုင္းရင္းသားမ်ား
မ်ိဳးသုဥ္းမေပ်ာက္ကြယ္ဖို႕ ။ တိုင္းရင္းသားတို႕၏ ယဥ္ေက်းမႈ မတိမ္ေကာ မကြယ္ေပ်ာက္ဖို႕ ႕႕႕စသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားျဖင့္ ေက်ာင္း၀န္းအတြင္း လိုက္လံစည္းရံုးသည္မွာ တစ္လခန္႕ပင္ရွိေသးေသာ္လည္း

အဖြဲ႕၀င္မ်ားက
ကိုးဆယ္ပင္ေက်ာ္ေနေခ်ျပီ ။ ဟိုတစ္ေန႕က ခ်င္းလူမ်ိဳး သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကအဖြဲ႕၀င္မ်ားကို ကဒ္ျပားေလးေတြ လုပ္ေပးထားသင့္တယ္ ဟု အၾကံျပဳရာ အားလံုးက ၀ိုင္း၀န္းေထာက္ခံေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ
အခက္ၾကီး ၾကံဳခဲ့ရျပန္ေသးသည္။  အေၾကာင္းမူ ႕႕႕႕ အဖြဲ႕၀င္ကဒ္ျပားလုပ္ေဆာင္ဖို႕ရာ အရင္ကတည္းက အေတြးရွိေနပါေသာ္လည္း မိမိလက္ထဲတြင္ရွိေသာ ရန္ပံုေငြ ငါးသိန္းက စည္းရံုးေဟာေျပာရာတြင္ အသံုးျပဳျပီးျဖစ္ေသာ
ေၾကာင့္ လက္က်န္ေငြ အခ်ိဳ႕ႏွင့္ အသင္း၀င္ကဒ္လုပ္ဖို႕ရာ မလံုေလာက္ေသး။ ထိုျပႆနာကို အဖြဲ႕၀င္မ်ားအား တင္ျပရာ မြန္လူမ်ိဳး ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က အဖြဲ႕၀င္ေတြကို တစ္ေယာက္ငါးရာ ေကာက္ခံဖို႕ အၾကံျပဳ
သည္။ ထိုအၾကံကိုလည္း အားလံဳးက ေထာက္ခံၾကသျဖင့္ လိုက္လံေကာက္ခံေလ၏။
    ထိုအခ်ိန္တြင္ မုန္႕ဟင္းခါးသည္ အေဒၚတစ္ေယာက္ေရာက္လာရာ ကၽြန္ေတာ့္အား ပါဆယ္တစ္ထုပ္ေပးကာ ႏႈတ္မွလည္း ( ေကာင္မေလး ေခ်ာေခ်ာေလးတစ္ေယာက္က ေပးခိုင္းတာ ) ဟု ေျပာျပီး ခ်က္ခ်င္းျပန္
သြားေလသည္။ကၽြန္ေတာ့္မွာ ယင္းပါဆယ္ကို ၾကည့္၍ ေ၀ခြဲမရ ျဖစ္ရျပန္သည္။ မိတ္ေဆြ အဖြဲ႕၀င္မ်ားက ထုတ္ၾကည့္ရန္တိုက္တြန္းေသာေၾကာင့္ မိတ္ေဆြမ်ားေရွ႕တြင္ပင္ ဖြင့္ၾကည့္ရာ ပါဆယ္ထဲမွ စာတစ္ေဆာင္ႏွင့္ ေငြ
တစ္ထုပ္ပါလာသည္။ ေငြကို ဂရုမစိုက္အားပဲ စာကို ေဖာက္ဖက္ရာ ( အဖြဲ႕၀င္ကဒ္အတြက္ ရံပံုေငြ ခုႏွစ္သိန္း ) ဟူ၍သာလွ်င္ ေရးထားေခ်၏ ။ ေအာက္တြင္ နာမည္မပါ။ မည္သူက ေပးပို႕လိုက္သည္ မသိ။ ေငြလိုသည္ကို
ယခုမွ ေျပာလိုက္ျခင္းျဖစ္ရာ လွဴမည့္သူက ခ်က္ခ်င္းေရာက္လာသည္။ ဟိုတစ္ခါက ေမာ္ကြန္းထိန္းၾကီး ေပးသကဲ့သို႕ လွဴသည့္သူက အမည္မေဖာ္။ ထိုသူကား မည္သူနည္း ။ အဘယ့္ေၾကာင့္ နာမည္မတပ္သနည္း။ ကၽြန္ေတာ္
စဥ္းစားသည္ ။ မရ ။ မေထြးမ်ားျဖစ္ေနမလား ႕႕႕ဟု ေတြးၾကည့္သည္။ မျဖစ္နိုင္ ။ သူ႕အေၾကာင္းဘာမွ မၾကားရ ။ ေအာ္႕႕႕႕ တစ္ခ်ိန္တြင္ ျပန္ေတြ႕နိုင္လိမ့္မည္ဟုေတာ့ ယံုၾကည္ေနမိျပန္ေသးသည္။ ဟုတ္သည္။ ျပန္ေတြ႕နိုင္
သည္။
    ( မိန္ေႏြ ႕႕႕ ေနာက္ဆံုးတစ္ေယာက္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္ ၊ ေၾကညာေလ )
စိုင္းသူရက သတိေပးေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္ သတိ၀င္လာသည္။ ေၾသာ္႕႕႕႕႕ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးေနျခင္းပါပေကာ ။ ဟိုတစ္ေန႕က ပေဟဠိဆန္တဲ့ အေၾကာင္းကို ျပန္ေတြးေနျခင္းသာ ။ ကၽြႏ္ေတာ္ အဖြဲ႕သားေတြကို တစ္ခ်က္လွမ္း
ၾကည့္လိုက္သည္။ လည္ပင္းတြင္ ဆြဲထားေသာ အဖြဲ႕၀င္ကဒ္ျပားေလးေတြက ေလထဲတြင္လြင့္လို႕ ။ ဒါေပမယ့္ အဖြဲ႕၀င္နာမည္သာပါျပီး အဖြဲ႕နာမည္ မပါေသးေခ်။
    တစ္ခုေျပာရမည္မွာ က်န္ေနခဲ့ျပန္သည္။ ယခု ကၽြႏ္ေတာ္တို႕က အဖြဲ႕၀င္ေတြေခၚျပီး မဲက်ရာစနစ္ျဖင့္ မတ္တပ္ရပ္ျပီး စကားေျပာရမည္ျဖစ္သည္။ ဦးစိန္ေသာင္း၏ ကန္တင္းႏွင့္ ခပ္ေ၀းေ၀း မ်က္ေစာင္းထိုးရွိရာ
ပိေတာက္ပင္၏ ေအာက္တြင္ စုေ၀းေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။ တစ္ပတ္တစ္ခါ က်င္းပျမဲျဖစ္ရာ တစ္ၾကိမ္က်င္းပလွ်င္ ငါးေယာက္ စကားေျပာရျခင္းျဖစ္သည္။ ယခု ေလးေယာက္ ျပီးသြားေခ်ျပီ ။ ေနာက္ဆံုး တစ္ေယာက္ကို မဲႏႈိက္
ရာတြင္ ကခ်င္တိုင္းရင္းသူေလး ဒိုင္ယာနာ မဲက်၏။
    ဒိုင္ယာနာက လူအမ်ားၾကား စကားေျပာရမည္မွာ မ၀ံ့မရဲျဖစ္ေနဟန္တူသည္။
( ၾကြပါ ဒိုင္ယာနာ ၊ ကံထူးသူျဖစ္လို႕ စကားေျပာခြင့္ရတာ ရွက္ရြံ႕စရာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီအဖြဲ႕နဲ႕ပက္သက္ျပီး ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္ထဲက ခံစားမွဳနဲ႕ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာလို႕ရပါတယ္ ။ အားလံုးက သူငယ္ခ်င္းေတြခ်ည္းပဲ ။ ေၾကာက္
စရာမရွိပါဘူး )
    ဟု ကၽြန္ေတာ္က အားေပးလိုက္သည္။ ဒိုင္ယာနာက ထိုင္ရာမွ ထလိုက္ျပိး လူေတြရဲ႕ေရွ႕ကို ကၠုုုုုုုုေၿႏၵရရ ေလွ်ာက္လာသည္။ ျပီးေနာက္ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ားဘက္သို႕ လွည့္လိုက္ျပီး ႕႕႕႕
( မဂၤလာပါရွင္ ။ က်မက ကခ်င္တိုင္းရင္းသူေလး ဒိုင္ယာနာျဖစ္ပါတယ္ရွင္ ။ အခုလို မဲက်ရာ စကားေျပာခြင့္ရတဲ့အတြက္ ဘုရားသခင္နဲ႕ အားလံဳးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္ )
    ဒိုင္ယာနာက ေၾကာက္သည္ဟုသာ ဆိုသည္။ သူမမိတ္ဆက္လိုက္သည္ကေတာ့ ေျဖာင့္လို႕ ။ သူမ၏ စကားအဆံုးတြင္ သူငယ္ခ်င္းပရိတ္သတ္တို႕က အားပါးတရ လက္ခုပ္တီးၾကသည္။ ထို႕ေနာက္တြင္ကား
ဒိုင္ယာနာက ေအာက္ပါအတိုင္း ေျပာဆို ေဆြးေႏြးရင္ဖြင့္ေတာ့၏ ။
    ( က်မ ဒီအဖြဲ႕နဲ႕ ပတ္သက္လို႕ ေဆြးေႏြးရင္ဖြင့္ရရင္ေတာ့ က်မရဲ႕ ျဖစ္တည္ပံုဘ၀ေလးကိုပါ တပါးတည္း ေျပာမွ ျပီးျပည့္စံုမယ္ထင္ပါတယ္ ၊ ဘာေၾကာင့္လို႕လဲဆိုေတာ့ က်မရဲ႕ ဘ၀က ဒီအဖြဲ႕ေလးနဲ႕ ဆက္ႏြယ္
မႈ ရွိေနလို႕ပါ ၊ က်မ ဘ၀နာလို႕ပါ )
    ဒိုင္ယာနာက ဆက္မေျပာေသးပဲ ပရိတ္သတ္ေတြကို တစ္ခ်က္ေ၀့ၾကည့္လိုက္သည္။ ေနာက္ဆံုးစကားလံုးကို ေျပာရာတြင္ အသံက တိမ္၀င္သြားေသာေၾကာင့္ေလာ မသိ။ အားလံဳးက သူမေျပာမည့္စကားကို
ျငိမ္သက္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းေနၾကသည္။
    ( က်မတို႕ မိသားစုမွာ မာမားရယ္ ၊ ပါပါးရယ္ အပါအ၀င္ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ ၊ ေမာင္ေလးတစ္ေယာက္ ျပီးေတာ့ က်မရယ္ ငါးေယာက္ရွိပါတယ္ ။ အင္မတန္ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ မိသားစုေလးကို ဘုရားသခင္က
ဖားကန္႕နယ္ေျမေဒသမွာ ဖန္ဆင္းေပးခဲ့ပါတယ္ ။ က်မအေဖက ၀ါ၀ါ၀င္း႕႕႕ေက်ာက္မ်က္ကုမၸဏီကို ဦးေဆာင္လုပ္ကိုင္ေနတဲ့ လူၾကီးလူေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ ။ ဖားကန္႕မွာ က်မတို႕ရဲ႕ဘိုးဘြားပိုင္ ေက်ာက္တြင္းေတြ ေတာ္
ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိပါတယ္။ စီးပါြးေရးက႑နဲ႕ မိသားစုေလးမွာ က်မအတြက္ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့နိုင္တဲ့ ဘ၀ေလးတစ္ခုပိုင္ဆိုင္ခဲ့ေပမယ့္ တကယ္တန္းအျပင္လက္ေတြ႕ဘ၀မွာေတာ့ က်မ ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းေပးတဲ့ လူသား
ေတြထဲမွာ ကံအဆိုးဆံုးလို႕ပဲ ထင္မိပါတယ္)
    ( က်မ မွတ္မိပါေသးတယ္ ။ အဲဒီတုန္းက က်မ တတိယတန္း ေျဖတဲ့ႏွစ္မွာပါ ။ က်မတို႕ ဖားကန္႕တနယ္လံုး ပညာရည္ခၽြန္ဆု ေရြးခ်ယ္တဲ့ ပြဲမွာ က်မ ပထမရခဲ့ပါတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ ႕႕႕႕ )
ဒိုင္ယာနာ အသံက တိမ္၀င္သြားသည္။ ရိႈက္သံႏွင့္ေရာေထြးသြားေသာ သူမအသံေၾကာင့္ ပ၇ိတ္သတ္ေတြ ပိုျပီး စိတ္၀င္စားလာသည္။
    ( ဒါေပမယ့္ ၊ က်မ အဲဒီဆုကို မရခဲ့ပါဘူး ။ ပထမရခဲ့ေပမယ့္ ဆုမရခဲ့ပါဘူး ။ ဘာျဖစ္လုိ႕လဲဆိုေတာ့ က်မက ဗုဒၵြဘာသာမဟုတ္ပဲ ခရစ္ယာန္ျဖစ္ေနလို႕တဲ့ေလ။ ပရိတ္သတ္ၾကီး စဥ္းစားၾကည့္ၾကပါ။ က်မတို႕
ခရစ္ယာန္ေတြဟာ တစ္ျခား အစၥလာမ္၊ ဟိႏၵဴေတြလို ဒီျမန္မာနိုင္ငံထဲမွာ အခိုင္းအေစလုပ္ဖို႕ တစ္ျခားနုိင္ငံက ေခၚလာခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူး ။ ျပီးေတာ့ ရိုဟင္ဂ်ာေတြလို တစ္ဖက္နိုင္ငံက ခိုး၀င္လာခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူး ။ က်မတို႕
ခရစ္ယာန္ေတြက ျမန္မာတိုင္းရင္းသားေတြပါ။ က်မက ကခ်င္လူမ်ိဳးပါ ။ ကိုယ့္လူမ်ိဳးအခ်င္းခ်င္းျဖစ္ျပီး ပထမရရဲ႕နဲ႕ ပညာရည္ခၽြန္ဆုမရတာ က်မေတာ္ေတာ္ေလးကို ရင္နာပါတယ္။ က်မတို႕ တိုင္းရင္းသားလူမ်ိဳးေတြဘက္က
စဥ္းစားေပးၾကည့္ပါ။ က်မတို႕ တျခားသူေတြထက္ အခြင့္အေရးပိုမရခဲ့ပါဘူး ။ တန္းတူလည္း မခံစားခဲ့ရပါဘူး ။ ဒါ ႕႕က်မတို႕ တိုင္းရင္းသားေတြ အျမဲလိုလို ဆံုးရႈံးခဲ့ရတဲ့ အခြင့္ေရးပါ။ က်မကို ပညာသင္ေပးတယ္ဆိုေပမယ့္
အဲဒီဆရာမၾကီးကို ခုခ်ိန္ထိ က်မမုန္းေနတုန္းပါပဲ ႕႕႕။ ျပီးေတာ့ ႕႕႕႕႕)
    ဒိုင္ယာနာက ေမာသြားဟန္ျဖင့္ ခဏနားလိုက္၏။ ကၽြႏ္ေတာ္ႏွင့္အတူ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးက သူမကို ၾကည့္ျပီး၀မ္းနည္းေနၾကသည္။ ဟုတ္သည္။ ဗုဒၵြဘာသာႏွင့္ ခရစ္ယာန္သည္ ျမန္မာလူမ်ိဳး၊ ျမန္မာတိုင္းရင္း
သားျဖစ္သည္။ အခြင့္အေရးကို ခြဲျခားမထားသင့္။ ပထမရသူကို ပထမဆု ေပးကို ေပးရမည္။ ယင္းသို႕မေပးလွ်င္ မေပးသူက အဂတိလုိက္စားသူသာလွ်င္ ျဖစ္မည္။
    ( ျပီးေတာ့ ႕႕ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာခဲ့တဲ့ ကခ်င္စစ္နဲ႕ အစိုးရစစ္ပြဲပါ။ အဲဒီေန႕က က်မနဲ႕ က်မေမာင္ေလး မိုးရြာထဲမွာ ကစားေနၾကတယ္ ။ အေဖက အလုပ္သြားေနတယ္ ။ အိမ္မွာ က်မရယ္ အေမရယ္ ေမာင္ေလး
ရယ္ပဲရွိတာ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ျမန္မာအစိုးရနဲ႕ ကခ်င္နဲ႕ စစ္ျဖစ္လို႕ ။ ျမန္မာအစိုးရေတြ ပစ္လိုက္တဲ့ က်ည္တစ္ေထာင့္က က်မေမာင္ေလးရဲ႕ အသက္ကို ယူသြားတယ္။ က်မကိုလည္း ပစ္မွာစိုးလို႕ အိမ္ထဲကို ေျပး၀င္ခဲ့တယ္။
ေသနတ္မွန္သြားတဲ့ ေမာင္ေလးကိုေတာင္ က်မ ေခၚမသြားနိုင္ခဲ့ဘူး ။ ေမာင္ေလးက မိုးရြာထဲမွာ ေသြးေတြ အလိမ္းလိမ္းလူးျပီး လဲက်ေနတယ္။ က်မ ႕႕႕႕ က်မ အိမ္ထဲကေန ခိုးၾကည့္ျပီးေတာ့ ေသလုမတတ္ခံစားခ ဲ့ရတယ္။
က်မေမာင္ေလးကို ၾကည့္ရင္း က်မ ျမန္မာစစ္သားေတြကို သတ္ပစ္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြ ေပါက္လာတယ္ )
    ဒိုင္ယာနာက ေျပာရင္းငိုသည္။ ပရိတ္သတ္ေတြကလည္း နားေထာင္းရင္း ငိုသူက ငိုသည္။ မွိဳင္သူက မွိဳင္သည္။ ၀မ္းနည္းသူက ၀မ္းနည္းသည္။ အားလံုးက သူမကိုသာ ၾကည့္ေနၾကျပီး မလွဳပ္မယွက္ ထိုင္ေနၾကသည္။
( က်မ ဒီအေၾကာင္းေတြကိ  စဥ္းစားမိတိုင္း ဗုဒၵြဘာသာေတြအေပၚ မမုန္းေပမယ့္ အစိုးရေခါင္းေဆာင္ပိုင္းေတြ အေပၚကို နာက်ည္းမိပါတယ္ ။ အဲဒါေၾကာင့္ က်မငယ္ငယ္က တိုင္းရင္းသားေတြအေပၚ ျပည္မက လူထုနဲ႕
တန္းတူ အခြင့္အေရးရဖို႕ တစ္ခုခုလုပ္မယ္လို႕ အျမဲတမ္း ေတြးျဖစ္ပါတယ္။ က်မ တကၠသိုလ္ေရာက္ေတာ့ က်မနဲ႕ အရမ္းရင္းႏွီးျပီး ညီအစ္မလို ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႕ဆံုခဲ့ပါတယ္။ က်မ ရင္ဖြင့္တာေတြကို နားေထာင္
ျပီး သူမကလည္း ဆယ္တန္းေက်ာင္းသူဘ၀က ဗုဒၵြဘာသာေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က ဘလိုင္းၾကီးေစာ္ကားတာခံခဲ့ရေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ က်မ သူငယ္ခ်င္းကလည္း ငယ္ငယ္ကတည္းက သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕
ဒီလို အဖြဲ႕အစည္းလုပ္ဖို႕ စိတ္ကူးယဥ္ဖူးတယ္လို႕ေျပာပါတယ္ ။ ဒီေက်ာင္းကို ေရာက္ေတာ့ က်မတို႕လိုခ်င္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ျပည့္စံုတဲ့ ဒီအဖြဲ႕အစည္းေလးကို ေတြ႕ရလုိ႕ က်မ ၀င္လာခဲ့တာပါ။ က်မေနာက္ဆံုး ေျပာခ်င္တာက
ဒီအဖြဲ႕အစည္းဟာ ကမၻာတည္သေရြ႕ အရွည္ခံမယ္ဆိုတာ ယံုၾကည္ပါတယ္လို႕ပဲ ေျပာခဲ့ခ်င္ပါတယ္ ။ အားလံုးပဲ ဘုရားးသခင္က သူငယ္ခ်င္းတို႕တို႕ ေကာင္းခ်ီးေပးပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးခဲ့ပါတယ္ ရွင္ ႕႕႕ )
    ( ေျဖာင္း   ေျဖာင္း   ေျဖာင္း )
ဒိုင္ယာနာ၏ နိဂံုးခ်ဳပ္အဆံုးတြင္ အားလံဳးက လက္ခုပ္တိးၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း တီးသည္။ သို႕ေသာ္ ႕႕႕ အသက္မပါခ်င္ပါ။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ဒိုင္ယာနာေနာက္ဆံဳးေျပာခဲ့တဲ့ စကားက မေထြး၏ လက္ေတြ႕ဘ၀
ႏွင့္ ဆင္တူ ရိုးမားျဖစ္ေနသည္။ ဒိုင္ယာနာက မေထြးေလာ ။ သို႕မဟုတ္ ။ မေထြးက ဒိုင္ယာနာေလ ။ ရုပ္ခ်င္းမတူသည္ကေတာ့ ေသခ်ာသည္။ မေထြး အဘယ္မွာနည္း။ ကၽြန္ေတာ္ မေထြးကို ရွာသည္။ မေတြ႕ ။ ေက်ာင္း
၀န္းတစ္ခုလံုး။ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလံုး ။ ဘယ္မွာမွ မေတြ႕ ။ ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုေတြးမိသည္။
    ဟုတ္သည္။ မေထြးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ရွာခ်င္ရွာေနမည္။ ဒါလည္း ေျပာလို႕မရ။ မေထြးႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္က အရင္းႏွီးဆံုး သူငယ္ခ်င္းမဟုတ္လား။ ဒီေက်ာင္းကို ေရာက္လာမယ္ဆိုတာ မေထြးလည္း သိႏွင့္ျပီး ျဖစ္မည္။
ေသခ်ာသည္က ဒိုင္ယာနာႏွင့္ မေထြး တစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္ေတာင္ သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္နိုင္သည္။ ကၽြႏ္ေတာ္ ထိုအေတြးကို ေတြးမိသည္ႏွင့္ ဒိုင္ယာနာဆိုသည့္ ေကာင္မေလးႏွင့္  မိတ္ဆက္ဖို႕
ခုနက သူမရွိခဲ့တဲ့ ေနရာကို လွမ္းၾကည့္သည္။ မေတြ႕ ။ ရွာမေတြ႕ ။ ဇင္မာစိုးကို ေခၚျပီး ကၽြန္ေတာ္ အဖြဲ႕၀င္မွတ္တမ္းေတြကို စစ္သည္။ ယင္းမွတ္တမ္းထဲတြင္ အဖြဲ႕၀င္တို႕၏ လိပ္စာပါသည္ မဟုတ္ေလာ။ ထို႕ေၾကာင့္ ရွာသည္။
အဖြဲ႕၀င္နာမည္သာ ကုန္သြားသည္။ ဒိုင္ယာနာဆိုသည့္ နာမည္ ရွာမေတြ႕။
    ကၽြန္ေတာ္ရူးခ်င္လာသည္။ မင္းထက္ ၊ ၊ဇင္မင္းဦး ၊ ဇင္မာစိုး တို႕ကေတာ့ ကၽြႏ္ေတာ့္ကို နားလည္ေပးနုိင္မည္ထင္သည္။ က်န္သည့္သူငယ္ခ်င္းမ်ား ႕႕႕႕။ ေၾသာ္႕႕႕သူတို႕က ေဟာေျပာပြဲျပီးကတည္းက ျပန္သြားၾက
ေခ်ျပီ။
    ( မေထြးက ဘာေတြကို ၾကိဳက္တတ္လဲ )
ဇင္မင္းဥိး ေျပာမွ ကၽြန္ေတာ္သတိရသြားသည္။ မွန္သည္။ မေထြးဘာကို ၾကိဳက္တတ္သနည္း။ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ မေထြးမုန္႕ဟင္းခါးကို ၾကိဳက္သည္။ ျပီးေတာ့ ႕႕႕ေရခဲမုန္႕ လည္း ၾကိဳက္သည္။ ယခုေကာ ။
ယခုလည္း ထိုအတိုင္းျဖစ္မည္ ထင္သည္။ မေထြးက အေၾကာင္းအရာတစ္ခု မေသခ်ာပဲနဲ႕ ေနာက္တစ္ခုကို ေျပာင္းေရြ႕တတ္တဲ့ လူမ်ိဳးမဟုတ္။ အခုလည္း မုန္႕ဟင္းခါးနဲ႕ ေရခဲမုန္႕ ဆိုင္ထဲ တစ္ေနရာရာမွာ ရွိေနနိုင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္
မင္းထက္တို႕ကို မေခၚပဲ ေရခဲမုန္႕ ေရာင္းသည့္ဆိုင္ကို ေျပးရွာလိုက္သည္။  အေ၀းၾကီးသြားစရာမလို။ ေက်ာင္းအျပင္ထြက္ မယ္ဇယ္ပင္ၾကီးေအာက္မွာ ေရခဲမုန္႕ဆိုင္ရွိသည္။
    ကၽြန္ေတာ္ေရခဲမုန္႕ဆိုင္ထဲကို ေျပး၀င္လိုက္သည္။ ျပီးေတာ့ ဆိုင္ထဲကိုလည္း တစ္ခ်က္ေ၀့ၾကည့္လိုက္သည္။ ေတြ႕ပါျပီ ။ သူမ မွ သူမအစစ္။ မေထြးမွ မေထြးအစစ္ ။  ကၽြန္ေတာ္မတ္တပ္ရပ္ေနေသာ အ၀င္ေပါက္ကို
ေက်ာေပးျပီး ေကာင္တာဘက္ကို မ်က္ႏွာမူျပီး ထိုင္ေနသည္။ သူမက တစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္။ သူမ၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ သံုးေယာက္ပင္။ မေထြးက အရင္အတိုင္း ေခါင္းမွာ အစိမ္းနုေရာင္ ဖဲၾကိဳးေလးကို တစ္ဖက္တစ္
ခ်က္ ခ်ည္ထားသည္။ အ၀တ္အစားကလည္း တည္တည္တန္႕တန္႕ေလး ။ ကၽြန္ေတာ္ မေထြးရွိရာ ခံုသို႕ ေျပးလႊားသြားလုိက္ျပီး ေအာ္ေခၚလိုက္သည္။
    ( မေထြး ႕႕႕လြမ္းလိုက္တာ မေထြးရယ္ ။ မင္းကို ရွာေနတာၾကာျပီ ။ ဘယ္ေတြသြားေနတာလဲဟင္ ႕႕ )
ကၽြန္ေတာ္က မေထြး၏ ပုခံုးကို ပုတ္လိုက္ျပီး ေျပာလိုက္သည္။ မေထြးက ေနာက္လွည့္ၾကည့္သည္။ ျပီးေတာ့႕႕႕႕႕႕
    ( ရွင္ ဘာေတြ လာေၾကာင္ေနတာလဲ ။ ဒီလို အကြက္ေတြက ရိုးေနျပီ။ လာ ႕႕မစားနဲ႕ ။ လူကိုလည္း ေသခ်ာၾကည့္ဦး )
သူမေျပာမွ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည့္လိုက္သည္။ အိုး႕႕႕႕႕ မေထြးမဟုတ္။ ကၽြန္ေတာ္သိသည့္ မေထြးမဟုတ္။ ကၽြန္ေတာ့္ အမွတ္တရထဲက မေထြးမဟုတ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေဘးဆီကို တစ္ခ်က္ ၾကည့္လိုက္သည္။ ဆိုင္ထဲမွာ ရွိေသာ
လူေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀ိုင္းၾကည့္ေနၾကသည္။ မေထြးမဟုတ္ေသာ သူစိမ္းတစ္ေယာက္ကိုလည္း အားနာမိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူမတို႕ကို ျပန္ေတာင္းပန္ျပီးဆိုင္ထဲက ထြက္လာခဲ့သည္။
    ေအာ္႕႕႕႕မေထြးမရွိ။ မေထြးက ဘယ္မလဲမသိ။ ကၽြန္ေတာ္ အေဆာင္ကို မျပန္ခ်င္။ မေထြးကို ရွာခ်င္ေသးသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြေတြကို မေထြးရွိတဲ့ ေနရာကို ေျပာျပဖို႕ အကူညီေတာင္းရမည္။ ကၽြန္ေတာ္
အသက္ရွဴလို႕ ရေနေသးတဲ့အခ်ိန္ထိ မေထြးကို မေတြ႕ ေတြ႕ေအာင္ လုိက္ရွာမည္ဟု သံဓိ႒ာန္ပင္ ျပဳမိလိုက္ပါေတာ့သည္။         ။
 

ေလးစားစြာျဖင့္ မိန္ေႏြ
4.8.2013
PM: 12:45: 00

0 comments:

Post a Comment